dimecres, 22 d’abril del 2015

Microrel@ts guanyadors


Guanyador del microrel@t juvenil

Genís Puig Surroca

Caçant espàrrecs vaig arribar al Mas Buixó i des del llindar estant m'arribaren del fosc interior els crits d'una veu rogallosa reclamant que entrés. En fer-ho m'envoltà un desordre d'altes piles de llibres entre les quals la minsa llum solar em presentà un vell aventurer coix de naixement que, a ritme de balancí i llepant moltes pàgines, havia viscut peripècies increïbles amb els ulls d'en Pedrín, en Gulliver o el capità Flint. Escoltant-les, vaig entendre que llegir és una aventura.

Guanyador del microrel@t adults

Alex Moreno Sánchez

Aquest finde ho he fet més de 10 vegades i en les postures més inversemblants. Quin plaer! M’és igual fer-ho dreta que ajaguda. Al sofà o al llit. A la consulta del metge o a la biblioteca. Inclús al metro. Quin morbo, no? Tothom mirant. Ush! També ho he provat a l’autocar, però amb tant de sotrac no m’entra. I els seients són tan incòmodes! Totes estareu d’acord amb mi que qualsevol lloc és bo mentre se’n tingui ganes.  Ara em vull animar a fer-ho amb més gent. Sí, llegir és una aventura.